Free cookie consent management tool by TermsFeed

Isplata novčanih naknada - U ponedjeljak, 20. listopada 2025. počinje isplata novčanih naknada korisnicima u sustavu socijalne skrbi, temeljem rješenja područnih ureda Hrvatskog zavoda za socijalni rad.

Promocija udomiteljstva u Zagrebu

04.04.2025.

Promocija udomiteljstva pomaže u podizanju svijesti o potrebi za udomiteljskim obiteljima, posebno za djecu koja nemaju siguran dom.

Raznim promotivnim aktivnostima može se povećati broj ljudi koji su spremni postati udomitelji i time smanjiti broj djece u institucijama. 

Medijska promocija uključuje korištenje društvenih mreža, radija, televizije i portala za dijeljenje priča udomitelja i djece kako bi se pokazale i istaknule pozitivne strane udomiteljstva. Spomenute priče najbolje se čuju kad ih pričaju oni koji ih proživljavaju pa će tako mnogi novi udomitelji reći da im je za odluku presudno bilo upravo osobno iskustvo koje su podijelili udomitelji. Iskustva stručnih radnika pokazala su da je najučinkovitije kad udomitelji promiču udomiteljstvo u svom okruženju i u lokalnim medijima jer tako zainteresirane obitelji dobivaju realističnu predodžbu udomiteljstva i primjerene poticaje. Edukacije u obliku seminara i radionica za širu javnost o udomiteljstvu, pravima i obvezama udomitelja prilika su da svi zainteresirani dobiju odgovore na svoja pitanja, ali i da iskustva razmijene udomitelji i potencijalni udomitelji. 

Tiskani materijali poput brošura, letaka i plakata pomažu pri informiranju javnosti o potrebama za udomiteljstvom i važnosti te usluge za društvo. Na tiskanim materijalima mogu se detaljno, jasno i sažeto objasniti uvjeti koji su potrebni da bi netko bio udomitelj te predstaviti prednosti i pozitivna iskustva drugih. 

Jednu takvu brošuru izradili su inspirirani i neumorni djelatnici Tima za udomiteljstvo Službe Grada Zagreba. 

Možete je pogledati i preuzeti ovdje. 

 

Dokumenti:

Podijeli ovu stranicu

Odaberite platformu za dijeljenje ove stranice: